Vrácení a reklamace zboží
Jak oblečení vyměnit?
1. Vyplňte FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU a zašlete na e-mail : info@bysiva.cz.
2. Zboží s označením č. objednávky zašlete na adresu:
Simona Kalkusová F.B. Vaňka 1859 Pelhřimov 39301 Tel: 734 330 142 E-mail: info@bysiva.cz
Výdejní místa: Zásilkovna - Nádražní 827, Pelhřimov 393 01 (tabák Traficon), PPL - Příkopy 1889, Pelhřimov 393 01 ( Hobby Zoo)
Výměny zpracujeme do3 dnů od obdržení balíčku, pokud nebude požadovaný kousek skladem. Můžeme vám ho do 2 týdnů došít.
* Nejsme schopni přijmout vrácené zboží po 14 dnech od vašeho přijetí. Zboží zaslané po této lhůtě vám může být vráceno. Zboží musí být nepoužité, v původním obalu, nenošené, neprané a nepoškozené. Vrácené zboží, které je poškozené, znečištěné nebo pozměněné, nemusí být přijato a může být zasláno zpět zákazníkovi.
Vrácení
1. Vyplňte FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY a zašlete na e-mail: info@bysiva.cz.
2. Zboží s formulářem zašlete na adresu:
Simona Kalkusová F.B. Vaňka 1859 Pelhřimov 39301 Tel: 734 330 142 E-mail: info@bysiva.cz
Výdejní místa: Zásilkovna - Nádražní 827, Pelhřimov 393 01 (tabák Traficon), PPL - Příkopy 1889, Pelhřimov 393 01 ( Hobby Zoo)
Vrácení peněz zpracováváme do 3 dnů od obdržení balíčku. Peníze vám vrátíme na bankovní účet, který vyplníte ve formuláři pro vrácení.
Zboží upravené na míru nelze vyměnit ani vrátit, děkujeme za pochopení.
* Zboží zaslané po lhůtě 14 dnů vám bude vráceno. Musí být nepoužité, v původním obalu, nenošené, neprané a nepoškozené. Vrácené zboží, které je poškozené, znečištěné nebo pozměněné, nemusí být přijato a může být zasláno zpět zákazníkovi.
Reklamace
Jestli obdržíte nesprávnou nebo poškozenou položku, okamžitě nás kontaktuje na e-mail: info@bysiva.cz.
1. Vyplňte FORMULÁŘ PRO RAKLAMACI a zašlete na e-mail: info@bysiva.cz.
2. Zboží s označením č. objednávky zašlete na adresu:
Simona Kalkusová F.B. Vaňka 1859 Pelhřimov 39301 Tel: 734 330 142 E-mail: info@bysiva.cz
Výdejní místa: Zásilkovna - Nádražní 827, Pelhřimov 393 01 (tabák Traficon), PPL - Příkopy 1889, Pelhřimov 393 01 ( Hobby Zoo)
Reklamaci zpracujeme do 2 týdnů od obdržení balíčku.
Peníze vám vrátíme na bankovní účet, který vyplníte v reklamačním formuláři. Může to trvat až 3 pracovní dny v závislosti na vaší bance.
V případě dalších dotazů kontaktujte prosím na e-mail: info@bysiva.cz.